• خانه
  • /
  • نکاتی که پیرامون خرید رومیزی باید بدانید!
نکاتی که پیرامون خرید رومیزی باید بدانید!
در ۱۳۹۶ دی ۲۳, ۱۲:۲۹

تا به حال برایتان اتفاق افتاده که در خرید رومیزی یک رومیزی انتخاب کنید و بخرید ولی پس از اینکه آن را به خانه آورده و روی میزتان آویخته اید به اندازه دلخواه تان نبوده است؟ جهت خرید رومیزی هم باید نکاتی را در نظر بگیرید که در خرید و نحوه ی انتخاب رومیزی کمکتان خواهد کرد.
اندازه و شکل میزی تان را در نظر بگیرید. چهار شکل اصلی برای رومیزی وجود دارد که عبارتند از:مستطیل، بیضی، دایره و مربع. همچنین اندازه های مختلف این اشکال بر اساس اندازه های مختلف میزها وجود دارند.
میز را از یک لبه تا لبه ی دیگر  به طور دقیق اندازه بگیرید. اینکه بخواهید صرفا رومیزی چهار نفره خریداری کنید ممکن است کافی نباشد و برای میز شما کوچک یا بزرگ شود.

برای خرید رومیزی چقدر هزینه می کنید؟ میزان هزینه شما بر نوع رومیزی ای که می خواهید بخرید تاثیرگذار است. بودجه بیشتر به شما اجازه می دهد یک رومیزی زیبای کتانی، ترمه یا خاتم کار بخرید که برای مهمانی های رسمی عالی است. با بودجه متوسط می توانید رومیزی با پارچه پلی استر بخرید که برای شستشو هم راحت تر خواهید بود و از آن در موارد بیشتری استفاده خواهید کرد. ولی در صورتی که تنها می خواهید بچه ها میز شیشه ای تان را خراب نکنند یک رومیزی پلاستیکی گلدار برایتان کافی خواهد بود.

استاندارد اندازه رومیزی:
استاندارد رومیزی به این صورت است که از هر طرف میز ۲۰ تا ۲۵ سانت آویزان باشد تا نمای بهتری به دکور شما بدهد.
می توانید رومیزی گران تر خود را هنگامی که مهمان ندارید با یک رومیزی ارزان پلاستیکی بپوشانید.

بدون نظر


لطفا نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *